2 Aralık 2012 Pazar

Antep

Antep iznini bir haftalık süreçten sonra aldım. Neden o kadar uzun sürdüğünü merak edenler için, babama ilk bahsederken patavatsızca (izin versen de vermesen de gidicem ama sen izin ver) istemişim, misafirin (dayısı) yanında yapılacak şey miymiş, yok gidemezmişim madem öyle yapmışım. Nasıl canım sıkıldı nasıııl, daha Çınar gelmeden, ben gelmicem sen kendine program yap diye mutsuzluk sendromlarına girdim.

Çınar da ben kim için geliyorum, sen soktun aklıma Antep fikrini filan dedi. Ne kadar ailen için desem de ben gazlamıştım çocuğu, gideli 3 hafta olmuştu ve ailesi sık sık gidiyordu İstanbul'a. Neyse sonra karar verdim, madem izin vermiyor, nolursa olsun gidicem demiştim. Hani kalsam ben tavır yapıcam, iznini almadan gitsem o yapacak. Ortada bir sorun oluşacak.

Ama istedim ki, problem çıkmadan gideyim. Napayım napayım ikna edeyim, tatlılar mı almadım, dil mi dökmedim. Adam hem gülüyor, hem yok diyor. Ben sinirleniyorum odalara kapanıyorum, yemeğe oturmuyorum filan. Son 2-3 gün kala, yine aynı muhabbet. Kapandım odama, yemeğe oturmuyorum. Ama sinirden ağladım. Annem geldi, Çınarın yanına gideceğini söyledim. İlkokul arkadaşın dedim ama salla, (burda sesli olarak) yemeğe küsülmez hadi gel diyip sürükledi. Babam gülüyor. Tamam git dedi sonra da. Aradım hemen Çınar'ı izni kopardım falan diye.

Sonra da gittim. Harika bir gündü. Allahım yazdıkça özlüyorum. Gittiğim yer umrumda değildi, Çınarlaydım tüm gün ve huzurluydum. Birinin yanında kaygısız olmak nasıl büyük bir mutluluk bilir misin? Öyleydim işte.

Okul çıkışı kardeşini gidip aldık evden, karşı komşularının kızı var. Minicik bir güzellik onu sevdik, oyunlar oynadık. Kardeşini de alıp dışarı çıktık tekrar. Sömestrı iple çekiyorum resmen.

Ha bu arada arkadaşımla gittim diye babam. Bu yalan sayılmaz dimi? Çınarla tanışmıyor arkadaşlarım. Hem tanışsa nolur, iki tarafta karşılıklı olarak rahat olamazdı.

13 yorum:

  1. Yalan sayılmaz ya. Sayılsa da yakın arkadaşlar kolay bulunmuyor. Onlar için değer.

    O değil de baklava yedin mi ondan haber ver ^.^ Burnumuzun dibinde G.antep bir kere gitmedim ama mutfağını çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahududum,

      bebeğim gün içinde fıstık yemekten komaya giriyordum.

      şöyleki, kahvaltım katmerdi, ilk kez yedim taşfırında yapılmışını. wafflenin yöreseli dedim dalga geçtiler benle :D antep çarşısını gördüm.

      sonra sanko ve civarlarındaydım. alinazik yedim, hiç benim bildiğim gibi gibi değil, yağ döküyorlar la bunlar??

      sonra bir arkadaşım baklava istemişti benden, ona alırken ikram ettiler, onu yedim, sonra Çınarın kardeşi fıstıklı kurabiyeleri tıktı ağzıma onu da yedim ve püskürtmeme ramak kalmıştı.

      şireli tatlıyı aramam ben, ama yedim.

      Ayrıca antep mutfağı hakkında söyleyeceğim tek şey, her şey sarımsak ve acıdan ibaret gibi.Geçen sene yediğim yemeğin üstüne 1 litre su içmiştim o denli acıydı. Ki adanalıyım. Düşün.

      Sil
  2. böyle bahsedince, ben de sevgilim ile ailemi tanıştırdığım zamanı özledim bi an. yine aynı yalan, "çok çok yakın arkadaşım" demiştim. bizim avantajımız, "radyo ve televizyon topluluğu için bi toplantı vardı, ona geldik" diye yalan söylememizdi. teknik olarak, gayette açık açık yalan. ama pişman değilim.

    sonra annem aradığında "olm sen beni aptal mı sandın? sevgilin olduğunu tabiki anladım." demişti. o günden beri utanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. odunlu,

      yaa benim annem zorla tanışmıştı bir tanesiyle, çocuk utana sıkıla kanter içinde kalmıştı haha :D

      benimki yalan sayılmaz ya, arkadaşımın kursu vardı gelmek istedi ama hazırlığı bu dönem atlamak istediği için risk edemem 1 günü bile dedi. ben de iyi dedim:D

      Sil
  3. yalan malna olmaz öyle şeyler :) sonuçta arkadaşın yani :)peeek çok şey yedirtmişler sana :) açıkçası benim de öyle bir arkadaşımın olmasını dilerdim ama yok işte naaparsın? :) babandan izin almak baya masraflı olmuş yalnızz :):))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sesszgmi,

      hayatta en nefret ettiğim şey misafir olarak gittiğim yerde para ödeyememek. ulan sen de öğrencisin ben de dimi? yok ödetmiyor serseri, bi' de tavlada defalarca yenildim.

      babamdan izin almak masraflı oldu ama sonuç gayet başarılı :)

      Sil
    2. Abi arkadaş dediğin büyle olmalı bence. Böyle olmayacaksa arkadaş filan olmasın :P şaka yapıyorum şaka keşke biraz baskı yapsaydın öderdin kesin biraz :D tavlada yenilmeseydin keşke :)

      Sil
    3. yok canım bizim aramızda paranın lafı hiç olmadı, ben ısrar ettim ama kabul etmedi, hep de misafir bu ödettirilmez almayın dedi. napim? :D

      Sil
    4. o misafir olunca aynısını yap bence :D:D

      Sil
  4. ohoo bu daha baslangic:) bi kere izin aldiysan hep koparirsin artik sen bi de babanla tanistir bence gorse tanisa o da sever akli da ici de rahat eder :) ilerde hep yakin olun insalla marple hatun araya kmler hiic girmesin hep metrelerle ugrasin amin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burcu,

      yaa evde öss adayı ergen kardeş varken sıkıtnı olabiliyor. bunun da etkisi olduğunu düşünüyorum, amaaaaa ben üniversiteliyim gitmek istediğim yere öyle ya da böyle giderim. gitmeliyim banane ya kardeşimden:D

      Sil
  5. Ne güzel sevindim valla senin adına.
    Ben gidemiyorum hiç bir yere.
    Uzak da olsam izinsiz gidemiyorum işte yani senin için kayıp sayılmaz bence :)
    Huzuru bulmuşsun işte evinde ohh ne güzel.
    Bazen böyle büyük kararlar verip doğruyu bulmak gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gece,

      hataydayken ben de izinsiz gitmiyordum. ordayken iknası kolay oluyordu sadece. ha ama itiraf edim iki defa sevgilimin yanına gittiğimde iskenderunda lise arkadaşımdayım, araç bulamadık burda kalıyoruz dedim. ne zaman itiraf edicem bunu bilmiyorum:D

      Sil