25 Kasım 2012 Pazar

Okulu bıraktığına, baba evine döndüğüne pişman mısın diyenlere..

Yazmayalı epey oldu, yazmadıkça da içimde tuttum evet. Hayatımda değişiklik yaparken, birçok insanı, birçok anıyı, birçok sorunu geride bıraktım.

Evet yazması bu kadar kolay. İstemediğim hiçbir insan artık hayatımda değil. Yazın sorun yaşadığım arkadaş mesela artık yok, bana sinir krizleri geçirtirken dayan dayan yılların hatrına dayan diye kendimi yatıştırırken, onun her şeyi totoşundan anlamasıyla uzun durun benden dedi, ben de tamam dedim ve bitirdim. İyi de ettim, gram pişmanlık duymuyorum. İyiki kıçından anlamış!

Hatay'ı bıraktım, Hatay'da yaşadığım tüm sorunları ardımda bıraktım. Ben Adana'ya dönerken, herkes bana 2 yıldan sonra baba evi sakat değil mi diye vazgeçirirmeye çalışırken, -ki gerçekten kocaeli bursayı düşünmüştüm.- pişman değilim.

Sorun yok mu? OLMAZ MI?! Hala büyüyemeyen bir erkek kardeşim var, yaşlanmakta olan bir köpeğim var, hasta olan anneannem var, varoğluvar.

Sorun ettiğim ne var? Sadece eskisi gibi şehirlerarası gezilerde rahat değilim, orda söylemeden yapıyordum. İskenderunda arkadaşımlayım diyordum ama Antepteydim mesela. Ya da emrivaki yapıyordum.

Şimdi mesela Çınar'ım geliyor, yanına gidicem ama 40 takla atıyorum. Erkek oluşu sorun oluyor, hani ne diyim babama Çınar'a gidiyorum mu, Çınar kim dicek, oooof 40 saat açıkla. Ben de ilkokul arkadaşımla gideceğimi söyledim. Ama sömestrda Çınar geleceğinden Adana'ya anlatıcam baba bak Çınar benim için bu bu, anlayacağına eminim. Bugüne kadar güvenlerini kıracak hiçbir şey yapmadım, okulu bırakmak haricinden :D

15 yorum:

  1. iyi ki bırakmışsın o zaman, iyi ki babaevini seçmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burcu,

      Antep'e gider de Çınar'ı görüp enerji dolup dönünce iyiki'lerim artacak da bakalım:D

      Sil
  2. Tek problem bu izin mevzu zaten. Benim şimdi okul bitince nasıl aile hayatına yeniden alışcam diye düşünmeye başladım bile. Benim akşam çıkmama bile izin vermiyorlar düşün, değil ki şehirlerarası :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahu Dudusu, o konuda hep rahat oldum. Çok gece hayatını seven bir yapım olmadığından olsa gerek izin sorun yaratmamış da olabilir.

      Ama şehirlerarası kesinlikle problem.

      Sil
  3. O sorunlar da aşılır elbet. O zaman iyi ki babaevine dönmüşsün :) Kardeşler elbet büyürler. Erkekse biraz geç olabilir ama evet illaki büyüyorlar. Benim ki büyüdüğüne göre seninki illaki büyür. :)Babanın Çınar'ı bilmediğine şaşırdım. Keşke daha önceden anlatsaydın. Şehirler arasını sorun yapmayı bıraksa keşke aileler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isim olarak biliyor,duyuyor ama bir kız kadar ismini çok sık duymuyor. birçok arkadaşım bana üniversiteye ilk başladığımda dediki bu çınar da nesi ilk kez duyuyoruz ismini.

      lisede ayrı şehirlere dağılınca, çok sık görüşemeyince yüzyüze, adını da sık duymadı kimse benden.

      babam genelde sorun yaratan bir tip değildir, ama misafirin yanında izin istemem sorun oldu. düzgün istememişim, arıza çıkaracak ya çıkardı işte.

      annem de çınarda yalakalık yapıp ikna etmemi bekliyor ama tarzım değil, ya gidip aramızı açıcam, ya gitmeyip çınarı göremeyip daha kötü olacam. bilmiyorum.

      mailini aldım, yakın zamanda atıcam. öperim. bol şans.

      Sil
    2. teşekkür ederim umarım güzel bir yerler olur. Baban konusunu halldeceğini tahmin ediyorum ki sen neler yapmış bi insansın :):)

      Sil
    3. ohoooo gittim geldim bile :) üstelik kimin yanına gittiğimi bilerek gittim çoook güzeldi :)

      Sil
    4. oyy çokk sevindim sorma ya :) sorun kalmadı demek ki izin almanda :) bundan sonra daha sık gidip gelebilirsin demek ki :)

      Sil
    5. Çınar istanbulda okuyor zaten, sırada öğrenci evi baskını var :)

      Sil
    6. oww bu çok fena olabilirrr :D

      Sil
    7. aynen fotoğraflar bile sinir harbi yaşattı benle kardeşine :D

      Sil
    8. ehehehe :D bi gidip toplarsın evi artık :D

      Sil
    9. ne münasebet :D ben gelmeden temizler kesin :D

      Sil
    10. bunu yapmalı zaten bencede misafire ayıp olur sonra :D

      Sil