28 Aralık 2012 Cuma

canlarım, iyi seneler!

Beni gerçekten takip eden herkes, kimliğimi biliyor. Adımı bilen mi dersin, yüzyüze görüşüp evime gelen mi?

Ben bloggerda çok iyi insanlarla karşılaştım. Çok lanetlilerde çıktı karşıma. Ama sonuç olarak burası benim en kötü zamanımda yanımda mıydı? Evet öyleydi. Şimdi neden boşluyorum?

Çünkü eski depresif blogger arkadaşınız kalmadı, geçen lisemi ziyarete gittim, hocam bana dediki marple ruhsal değişikliğin fiziğine yansımış, yüzün gözün bir ayrı geliyor geçen senelere göre. 3.yılım olacak mezun olalı. Düşünün.

Yazmak istiyorum. Eskisi gibi gelip, bura sizinle ağlayım, mutluluğumu paylaşım, sizin objektif yorumlarınızla kendime çeki düzen vereyim ama olmuyor. Kendini bir defa ele verdi mi olmuyor sanırım.

İstiyor muyum, deli gibi. Nasıl özenirdim buraya.

Ama itiraf etmeden geçemicem, Şanslı Kedi diye bildiğiniz sevgili blogger buradan gittikten sonra, içimden bir şeyler koptu gitti. Ona ulaşmak için çok uğraştım. Kardeşini buldum, hastaneye gittim. Ve ulaştım da ama o yok hala. Dönmeye hala niyeti yok. Bilmiyorum.

Sizi seviyorum ama çok hem de,  beni hala soran, hala özlediğini söyleyen, merak edip mail atan, telefonla uğraşan sayılı ama güzel insanlar var burada. Yazmamama rağmen. İyiki varsınız.

Hepinize iyi seneler.

2 yorum:

  1. Sanada iyi seneler canim. Bu kiz neden sustu diyorum bende. Ama olsun, bazen suskunlugumuz en büyük cevabimiz oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su,

      Ya aslında tek sebep Şanslı Kedi de değil, ama nedense onsuz bir afallıyorum. Alışmışım sanki ona. Kuulumsu da bıraktı.

      Bir de kendimi ele verince, bazen twitterda sorun oluyor. Blog muhabbeti dönüyor zor durumda kalıyorum. Belki biraz da onun korkusu.

      Ve moral olarak daha iyiyim eskiye göre.

      Hepinizi seviyorum amaaaaa :)

      Sil