10 Temmuz 2013 Çarşamba

TATİL

Şu sıralar pek dertliyim. Aslında türlü türlü güzellikler olurken, yaz okulun varlığı, tatilin yokluğu ve hatta Adana sıcağı beni mahvediyor.

Onun dışında Çınarla aramız her zamanki gibi gel gitli. Bazen o kadar sinir oluyorum ki, Çınar'ın yurt arkadaşı  Çınar'ı arayıp naptın sen bu kıza diye ayar veriyor :D:D:D Artık herkes öğrendi bizi ve dalga konusu olduk. 3 gün süper iyiler. 2 gün atışmalı, 2 gün sorun tartışarak geçiriyorlar diyooolar bizim için. Neyse, Nizip'e gitmedim, Hatay'a da. Çünkü Pelas geldi, epey kaldı. Vizelerden sonra kaçıcam bi' geceliğine Pelas'ın yanına. Çınar bu haftasonu Antep'e geçiyor ve diyor ki; sen Antep'e gel bir gece kal, sonra Nizipliyi alıp ya da ikimiz Mersin'e gidelim ordan ben seni Adana'ya bırakıp Antep'e geçeyim 3 gün geçirmiş olalım.

Güzel plan. Ama bu sıcakta Mersin'e gitmek bile işkence yoksa yazokuluyla birlikte git-gel yaparım ne ki trenle. Ama üşengeçlik. Hep sıcaklardan. Ki zaten 2-3 gün gittim Mersin'e. Tatile doydum diyebilirim. Ben böyle diyince iyi o zaman, bayramdan sonra geliriz yurtarkdaaşıyla dedi, canıma minnet. Yurt arkadaşıyla aramız çok iyi ve hatta Çınar'ın onca arkadaşı arasından bi' onla iyi.

Neyse dostlar, ortaokul arkadaşlarım gelicek, evi toplayıp bi sinema akşamı geçirelim.



6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. odunluzıkkım,

      resmen boşyere para yatırdım, ne gittiğim var ne ders çalıştığım. :(

      Sil
  2. Ağustos'ta Mersin ondan önce Hatay. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atyarisindaki Eşek,

      Yaaaaaa gelemiyoruuum napiyiiiim sınavı varmış :D gelecek olsam haber vericem zaten ^^

      Sil
  3. anaa çok sıcak ama kebapları yüzünden orda yaşayabilirim ehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya sen gel de sana her gün mangal partisi verelim <3

      Sil