16 Mart 2013 Cumartesi

Çınar, Pelas, Antep, Nizip, Hatay

Çınarla konuştuk, saatlerce süren tartışmamızdan sonra şu sonuçlar çıktı ortaya.

Çınar,
-  Benden de Antepteki kankasından da kaçıyor.Ne Anteptekine, ne bana oynayamazmış. Anlıyormuşuz. Üstelik, herkesin yüzüne mutluluk saçabilir bize yapamazmış. Yapamıyor da olabilir.

-Çınar'ın benden ciddi ciddi kaçmasının sebebi, gerçekleri yüzüne vurmammış. Dost acı söyler, üzgünüm seni boş teselli edemezdim. Kabullenmen gerek derken bile akıyordu yaşlar.

- Aramız iyi sayılır, morali de eh işte. Daha konuşkan.

- İlk olayı anlattığında istanbula gider gitmez kendisine aktivite bulmasını söylemiştim. Buldu. Kafası dağılıyor hiç yoktan.

- Yurt arkadaşının Çınar mevzusunda desteği takdire şayandı. Çınar'ın yapması gereken her şeyi o yaptı. Üstelik hiç yüzyüze görüşmemişken. Söyleme dediğim hiçbir şeyi söylememiş, Çınar delirdi :D:D:D

- Vizelerden sonra Antep'e gidiyorum. Ama Çınar'a değil, Nizip'e. Sınıfta Nizipli bir kız var, ailesiyle tanışıcam. ^.^

-Ordan Hatay'a geçip kızlarda kalmak gibi bir düşüncem var. Ama net değil.

- Hataydaki tayfam Adana'da. Dün Pelas ve iskenderunlu ev arkadaşı Adana'ya geldi. Beraberdik. Anılar, anılar. Nizipli yanımızda sıkılsa da, Pelasla uyuşmasalar da yapacak bir şey yok. Hepsi benim bebeklerim.

- Yakın zamanda Şanslı Kediyle görüşücem. Yani ayarlayabilirsek, sürekli bir şey çıkıyor deliriyorum. Çok özledim. :(




10 yorum: