25 Ekim 2012 Perşembe

Düşündüm de,

Bilenler biliyor, eski bloglarımda çok sorunlar yaşadım. Reel arkadaşlarıma vermeme kararı aldım. Bir tek Çınar biliyor, ondan bir şey olmaz. O her şeyi biliyor.

Neyse ya şimdi birkaç şey dicem haklı mıyım haksız mıyım yorum yapın bana.

Şimdi okulda yeni olduğum halde ortam sıkıntısı çekmediğimi söylemiştim, hatta bu ortamlar yüzünden derse giremediğimi. Feci eğlendiğimi falan filan.

Şimdi ben 8 -10-11-12 de hep aynı dersaneye gittim. Ve 8.sınıftan beri benle birlikte sadık müşterisi olan arkadaşlarım oldu, biri eski üniversitemde işletme okuyor. İsmi nolsun ahmet mi olsun. Bununla aram hep iyiydi, ve eski şehirdeyken hep destekçimdi. Zaten 3-5 kişi vardı tanıdık ilk gittiğimde Ahmet de onlardan biriydi. Canını sevdiğim! Bir de Ahmetin kankası var, Sebastian derdik dersanede. Neden bilmiyorum, hatırlamıyorum. Şimdi Sebastian bana bbmden dediki, marplecik adanaya gelince görüşelim hep birlikte dedi tamam dedim ben de. Sonra geldiğini duydum, yazdım geldin mi diye, evet dedi. Yarın 12de görüşelim mi diye yapıştırdı ardından. 12 erken 14de okulda olacam, 13de buluşsak dediysem de 12de beni teyzemden aldılar Ahmetle.


Okula gittik, kahvaltı ettik. Bir ara göle nazır fotoğraf çektik, hava karartılı olduğu için güzel işler çıkmadı. Ama saçıma inanmayan varsa gösteriyorum.Sonra benim arkadaşlarım geldi teker teker, sonra Ahmetle biz, yine dersaneden arkadaşımız olan Gül'ü (benim aynı zamanda ilkokul arkadaşım,Ahmetinse liseden kankası) onu almaya gittik. Geldik benim ekip toplanmış, Sebastianla kaynaşmışlar.

Geçtiğim haftalarda felaket hasta oldum, öğrendim ki sadece sinüzitim yokmuş. Faranjitim de varmış, ya da oluşmuş. Bilemiyorum. 10 günde iki antibiyotik tedavisi, bol çay, evde yan gelip yatmayla iyileştim. Okulu tabiiki de ektim, nefes alamıyordum!

Neyse işte, ilaç saatim geldiği için yemek yemem gerekiyordu, ekibimde acıkmıştı zaten okulun bir kafesinde yemeğe saldırdık. Sonra benimle aynı fakültede olan, ilkokul arkadaşımda geldi. Falan bayağı kalabalık olduk. Sonra muahbbet, komiklik, fotoğraf dolu gün geçirdik.


Bunları niye anlattım. Bilenleriniz var, bir arkadaşımla sorun yaşadım. Yaşamaya da devam ediyorum. Tüm açıklığıyla ondan uzaklaştığımı belirtsem de bir şekilde görüşmek durumunda kalıyoruz. Sebebi ise, benim kırıcı davranamam. Ama aynı ortamdayken de o kadar kasıntılı oluyorum ki, hm filan diyip geçiştiriyorum duymuyorum bir şey. Bir de ortamıma girdiğinde arkadaşlarımı feci sahipleniyor. Kıskanç insanım, deliriyorum.

Bu arkadaşımla -sorun yaşadığım- bir zamanlar çokçokçok haddinden fazla yakındık, ama şimdi o kadar uzak ki bana, arkadaşlığı dostluğu.

Sonra düşündüm Ahmetle Sebastianla aynı ortamda yıllarım geçti, bu sorunluyla sadece yılın belli bir durumu 7/24 birlikte geçti. (son 2 sene hariç)

Neden diyorum? Bulamıyorum. Ahmetle Sebastianla öyle can ciğerde değildik dersanede. Hatta sebastianla aynı sınıftada değildik, ama kopmadık. Ahmetle aynı şehirde okumamızın etkisi illaki var.

Şimdi düşünüyorum, birinden köşe bucak kaçarken, arkadaşlarıma nolur onla görüşeceğinizde beni dahil etmeyin diye yalvaran da benim, Ahmet bana marple sık sık adanaya geliyorum, hep görüşelim derken, araman yeter her zaman sana vaktim var diyen de benim. Sebastian çok uzakta okuyor, ama anlayın işte.

Nasıl oluyor aklım almıyor. Ya bitsin, ya gitsin, ya da anlasın artık.

5 yorum:

  1. bence aracilari sutla ve hemen sebastiyanla bire bir diyalog kur hatun.zira arkadas ortaminda erkeklerin kizlari farketmesi zor,bu tarz bi muhabbet olsa bile max "grubun en cikilasi,sevgili olunasi kizi X kisisi dimi yea" seklinde bakiliyo hatunlara hele uzun zamandir arkadasken iyice "yok o benim kardesim" olayi cikiyo ayrica sevmedigin insani sevmedigini herkese belli et boylece sen bisey demeden onlar ortama ya seni ya onu cagirir en azindan kafan rahat olur bence beybi iyi bayramlar operim cok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebastianla aracılık bir durumumuz yok şekerim, çok iyi arkadaşız. Sadece daha sık görüşmek istiyoruz topluca olay bu.

      Hani muhabbet o kadar iyi ki, altından başka anlam çıkmaz. Çıkamaz çok iyiyiz, yazın da böyleydik bayramda da, geçmişte de :)

      O değil de benim bahsettiğim sorunlu arkadaş bir kız, konuştuğum ve abi artık eskisi gibi olamıyorum anla üzerime gelme dediğim ve üzerinden tam olarak 2 ay geçen hala hiçbir şey yokmuş gibi bana kardeşim diyen biri. Lan istemiyorum zorla mı?!

      Ama yok, mesela geçen ben aradım elimde kalan lenslerim vardı, ziyan olmasın göz numaralarımız aynı diye vereyim sana dedim, tamam dedi geldi bizim mekana, alıp gitmedi, gelenle gidenle tanıştı, o lafa atladı bu lafa atladı arada bana laf soktu. Yeni girilen mekanda çekingen olunur benim bildiğim, kankamın ortamına da girsem. Ama yok hatun özgüven patlaması yaşıyor, patlatacam bir taraflarında!

      Sil
  2. Yorum da demişsin ki hatun özgüven patlaması yaşıyor işte esas cümle bu olmalı bence! Demek ki hatun senin takıldığın ortamlara girmek istiyor ve oradakileri de kendine çekmek istiyor.Yani aslında seni daha farklı yollarla üzmeye çalışıyor derim. Büyük bir ihtimalle bu genç kızımız laf sokarken bile çok naziktir sana karşı. Aman dikkat derim böyle tiplere. Sen kendinden emin ol ve emin adımlarla ilerle. Çok gerek olmadığı müddetçe aynı ortamda bile muhattap olmamalısın bence. Çok konuştum. Sıkma sen canını her şey düzelir istedğin gibiolur. İyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuzlu fıstık,

      Senin yorumunu yerim kimsin bilmesem de :) Bu kadar güzel tespit edilir.

      Şimdi dünkü olayı anlatıyorum, bu benden fotoğraf makinamı istedi geçen hafta. Bende de her türlüsü var, prof. istedi ama veremiceğimi söyledim, isterse yarı prof. veririm dedim. Sonra çekimi öğretirsin dimi dedi? Ulan tam prof. da çekimi biliyorsun da yarı prof.ta mı afallıcan dicekken, daha kolay digital gibi alışırsın 2-3 fotodan sonra dedim.

      Sonra dün geldi, hem bayramlaşmak için hem de makinayı almak için. Ailem her durumdan haberdar olduğu için, cümleleri ona göre seçiyordu. Apartmanın yolunu bulan insan, beni arayıp kaçıncı kattı diye sordu, söyledim.

      Sonra muhabbet sırasında, gelmeye gelmeye unutmuşum diye anneme söylüyor, ben iö olduğum için de ben yokken annemin yanına geleceğini söylüyor. İçimden sövgüler gidene kadar devam etti. Annme de bak böyle işte dedim.

      Böyle rezil bir arkadaşlığım varmış. Canımı olay patladıktan sonra yakamaz, yakabileceği tek konuda, geçmişte sülalemle ilgili söylediklerim. Bunu boz olarak kullanabilir, yerse :D

      Sil
    2. Bazen uzaktan hiç tanımadığın birini çok iyi anlarsın farkına varmadan. Sanırım benimki de o hesap :)
      Bu genç kızımıza gelince işler baya ciddileşiyor desene. İlk iş olarak bu kızı sülaleden özellikle bahsi geçen akrabalardan uzak tutmak için harekete geçmelisin. İtinayla ince ince işlemelisin. Mesela bir daha gelmemesi için bahaneler uydurabilirsin hatta bu işe maden annen de biliyormuş onu da dahil edebilirsin bence.
      Neyse gene çenem düştü sana kolay gelsin :)

      Sil