10 Ekim 2012 Çarşamba

Başlık bulamadım kii

Aktif olarak blog yazmadığımın daha doğrusu yazamadığımın farkındayım. Ama bunun sebebi yoğunluğum değil, blogum yokken, blog yazmak istiyordum. Blogum varken, amaaan ne gerek var diyorum.

Söylemek istediğim şeyler ama;

Misal çok sevdiğim bir bloggerla görüştüm: Şanslı Kedi diye bildiğiniz hatun kişisini gidip hastanesinde görüştüm. Çok tatlı, çok sevilesi biri. Zaten yüzyüze gelmeden önce de aylarca konuştuğum, hatta sabahladığım biriydi. Kapatmasına en çok içerleyen bendim ve kardeşinin adını bilmemle kendisini buldum. Belki bir gün geri döner/miş, asla demiyor!

Sonra okul var,
Okul iyi hoş, ortam iyi. Ama bölümdekilere ısınamıyorum bir türlü. Bunun sebebi, birincisi çok kalabalık olmamız. İkincisi ise, en kritik derslerde gruplara ayrılıyor olmamız. Muhasebe dersinde herkes ayrı bir dünyada, iktisatta da öyle, sonra Sosyal Bilimler de de, ohoo sürüyle derste dağılıyoruz. Hatta bazen birine aşina oluyorsun yanında sınıf arkadaşını görünce; Aaaa sen de mi bizim sınıftasın? Hiç görmedim! oluyor.

Vee,
2 senelik alışkanlıklarım da var, nefret ettiğim şehirden kurtulmuş da olsam, orda alıştığım insanlar vardı. 7/24 birlikte olduğum destekçilerim. Şimdi de resmen her gün konuşuyoruz ama eksik yani, Pelas'ın küfrettiğini duymazsam sanki günüm eksik geçiyor. Ha bu demek değildir ki okulumda mutsuzum. Yemin ederim tahminimden fazlasıyla mutluyum. Ama ders dışında. Ortamım sağlamdı, ama aynı fakültede olduğum arkadaşımla bile saatlerce görüşemiyorum derslerimiz uyuşmuyor. Diğer fakülteleri anlatmıyorum bile, ya ben ya onlar ders ekiyor görüşmek için. Bugün ektiğim dersler, vizelerde....




6 yorum:

  1. Mutlu olmana çok sevindim :)
    Ve inanıyorum ki burada da çok sağlam dostlukların olacak.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melodram,

      Çok teşekkür ederim canım, dostluk ciddi kavram. Arkadaşlıkla yetinebilirim :)

      Sil
  2. olur olur hepsi olur :)

    YanıtlaSil
  3. Zamanla oturur okul düzeni.
    Biliyorsun sen bunu zaten.
    Belki oturdu bile şimdiye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece,

      Dersine hiç girmediğim hocalar var düşün ne kadar oturmuş olabilir :D

      Sil