12 Şubat 2013 Salı

ben geldim, ardımdan ÇINAR geliyor!



Direksiyon sınavında kalmıştık en son, geçtim hatta tam olarak 13 günlük ehliyetliyim. Sonra bütler vardı, onlarda sırf fdler ff olmasın diye gittim ve hala fdliğini koruyor. 2dersim kaldı, yaz okulu aklar onları.

Geçen sene bu zaman ben Hatay'da okurken bunalıp Çınar'ın yanına gitmiştim malum. Sonra o gelmeden bir daha gitmicem antepe desem de dayanamayıp gitmiştim. Benim yüzümden geldiği için. Neyse ondan sonra, Çınarın sömestr tatilinin bütler harici 1.5 ay bütlere kalmazsa 2 ay oluşundan tavrım netti, ADANAYA GELİNECEK. YOKSA BİLMEM.

Bunları da anlatmıştım gerçi ama dün ben ortaokul arkadaşlarımla bi' kafede otururken, -ki o kafede CYK'yı gördüm ve öptüm!- bir telefon geldi. Çınar'ın geçen seneki yurt arkadaşı. Korktum bir şey oldu sandım, çıktım sesli ortamdan konuştum. Gülerek, ben nerdeyim bil bakalım dedi. Antepte misin dedim. Bu kadar çabuk tahmin etmeni beklemiyordum ama dedi. Ben sinirlendim, bozuldum, kıskandım. Bunları da söyledim, yanınızda olmak için neler vermezdim tarzı.

Aradan bir saat geçti Çınar aradı. benim haberim yoktu. YARIN ADANAYA GELİYORUM BEN 2 GÜN ADANADA KALACAM dedi. Sebep dedim, babası adana üstünden izmire gidecekmiş. O getirip götürcekmiş, bu sayede arabalı olacakmışız ve adanada yatılı kalabilecekmiş. İyi dedim, gel.

Dün canım çok sıkkındı. Kendimi kötü hissediyordum bu kadar baskı kurduğum için. Bir yandan da mutluydum değer verdiğini gösteriyordu bu. Sonuçta zorunda değildi ama kırmıyordu beni.

Neyse bu gece Adana'ya gelecek yarın tüm gün bizim. Okul mu? Tabii ki de ekilecek :D

11 yorum:

  1. Okul başladı mı ki kız? Ders seçimini yeni yapıyodu bizimkiler. Boşver gez, eğlen, tadını çıkar ya. Bu arada ben de haftaya kesin dönüş yapıyorum. O zaman bol bol Adana'ya gelcem. Hem seni, hem Cyk'mı, hem de bebeklerimi görcem -.- Hazırlayın adana kebaplarımıı ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıldı bebeğim dün, ders seçimi bütlerle birdi bizim, bu hafta da onay var gelen giden pek yok ama açıldı yani :D

      gel bebeğim numaram var zaten sen de, seni de öpeyim ^.^

      Sil
  2. haha ben dersleri yeni sectm onaylanmadı :))))tatilin son günleri ahh ahhhh:/gitmeyiver bişe olmaz ilk haftadan:)))) öptüüm balımm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. su can,

      gitmek zorundayım genç, sıkı denetim var okulda bu dönem :D

      Sil
  3. adsız da bnm bu arada :p

    YanıtlaSil
  4. ohhh gez :D
    Bir ehliyetim bile yok. :)
    Çınar gibi olabilmeyi isterdim. Söz verip arkadaşlarımın yanına gidebilmeyi...
    Dikkatini çekerim senin gibi değil. Çınar gibi.
    Benim gidesim var bir yerlere :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh bebeğim baba evinde olsaydın olurdu ehliyet, sanırım yani :D

      ÇINAR HER ŞEYİM BENİM <3

      Gel Adana'ya:D

      Sil
  5. ayyy çok sevindim.. Ne kadar güzel gez toz eğlen..:) Okul mu boşveeeer bence de :)

    YanıtlaSil