22 Eylül 2012 Cumartesi

her zamanki gibi; uyuyamıyorum!

HUZUR ARKADAŞLIKTA.
Yemin ederim heyecandan uyuyamıyorum. Böyle koca 2 yıl geçmiş, her şeyi bırakmışım, tüm sorunlar arkamda ama ben o lanet ettiğim şehire güle oynaya gidecem resmen.

Kızlarla her konuşmamızda, özellikle Pelasla neler yaptığımızı, artık repliğe dönüşen cümlelerimizi tekrarlamaktan, ağladığımız günlere gülmekten belki de böyle mutluyum. Ya da kurtulduğum için ordan bilmiyorum.

Fotoğraf makinası şarj edildi, minik valiz hazırlandı, evraklar yanımda, bana düşen sadece uyumak. O da olmuyor.

Nasıl özlemişsem demek ki.

6 yorum:

  1. İlk izleyici ben olmalıydım. :)
    Neyse ki yabancıya gitmemiş :D
    Bittikten sonra güzel geliyor işte insana.
    Hep böyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece Yürüyüşü,

      Ahh bebeğim, kaçırdın valla Mia kapmış :D

      Biten ne? Bitmedi bir şey, sadece kurtulmak istedim ve kurtuldum. Pişman mıyım, hayır :)

      Sil
  2. ooff o heyecandan uyuyamama durumunu çok iyi biliyorum canımmm..

    mutlu günler heyecanlı günler olsun senin için! :)

    YanıtlaSil